Istoricul Rovus

Istoricul Rovus

Marca noastra a aparut in anul 2005, cand compania Studio Moderna a remarcat potentialul de marketing al sectorului de curatenie. Astfel s-a ajuns la ideea infiintarii unei marci noi, ROVUS, care s-a impus incet pe piata.

Primul produs pe care l-am dezvoltat si introdus a fost unul dintre cele mai de succes in categoria mentionata: aspiratorul ROVUS AQUA POWER. Acest produs tipic pentru vanzarea directa la TV a fost primit excelent de consumatori, datorita faptului ca garanta aer cu 99% mai curat si mai proaspat in casele noastre. Popularitatea sa era perfect justificata, deoarece la vremea aceea era unul dintre cele mai avansate aspiratoare, prevazut cu un sistem de filtrare cu apa performant si cu mai multe filtre normale imbunatatite, plus unul HEPA. Odata cu dezvoltarea tehnologiei, produsul a fost imbunatatit de doua ori pana in 2013, dar reusise, in acest interval, sa cucereasca inimile a multor consumatori care pretuiesc toate avantajele unei locuinte curate.

Succesul marcii Rovus este sustinut credibil de faptul ca am vandut peste 350 000 de produse in ultimii ani. Reactia pozitiva pe care am primit-o din partea clientilor nostri indica existenta unei noi oportunitati de afaceri prin dezvoltare sustinuta. Ne-am straduit sa satisfacem nevoile clientilor nostri, care au asteptat si si-au dorit produse inovatoare, eficiente si unice, care sa usureze si sa eficientizeze activitatea de curatare si, mai mult decat orice, care sa reduca la jumatate timpul dedicat curateniei.
Odata cu lansarea unui nou produs in 2008, Steamer portabil pentru imbracaminte (GARMENT STEAMER), am patruns intr-un nou segment de piata si, in acelasi timp, am creat o tendinta cu totul noua – calcarea cu aburi pe verticala.

Spiritul nostru progresist s-a manifestat in continuare prin urmatoarea generatie de produse Rovus – aspiratoarele robotice SMART POWER, care au reprezentat o versiune mai accesibila a acestui tip de aspiratoare de pe piata.
in 2014, odata cu colectia cunoscuta ca BLUEPOWER G1, marca a avut parte de o recunoastere si mai larga. intreaga colectie consta din produse extrem de inovatoare – de la aspiratoare multi-ciclonice, robotice si electrice/manuale la calcatoare cu aburi si produse unice de curatare a ferestrelor.

Rovus astazi si pe viitor

Dezvoltarea marcii si extinderea varietatii de produse puse pe piata au fost extrem de bine primite de clienti, care au incurajat o extindere si mai mare, motiv pentru care putem anunta cu mandrie lansarea a peste 50 de produse in diferite categorii.

Prin urmare, pornind de la recenziile si reactiile pozitive primite de la clienti, am imbunatatit simtitor colectia BLUEPOWER G2, am extins oferta de articole diverse din colectia GOLD, care promite produse pe baza de aburi si de ingrijire a hainelor. De asemenea, vom prezenta mai multe produse inovatoare din gama noastra normala: de la articole de curatare multifunctionale la articole de bricolaj, dar si o varietate de produse de renovare si multe altele.

Pe viitor, Rovus se straduieste sa ofere si mai multe produse din categoriile existente de curatenie, ingrijirea casei si a hainelor, precum si de renovare. Ne propunem sa patrundem si in alte zone, cum ar fi ingrijirea personala, pe latura de prevenire si multe altele, pentru a satisface pe deplin nevoile clientilor nostri.
In toti acesti ani, Rovus nu si-a tradat nici macar o data scopul initial si ajuta in continuare la simplificarea vietii noastre; ROVUS – PENTRU O VIATA MAI USOARA.

2005

Aparitia marcii ROVUS

2006

Primul produs dezvoltat si introdus – aspiratorul ROVUS AQUA POWER

2008

Lansarea Steamerul portabil pentru imbracaminte lanseaza un nou trend pe piata calcatoarelor verticale

2014

Noua colectie BLUEPOWER G1

2016

Lansarea produsului bestseller: Rovus Spray Mop

2017

Lansarea bestseller-ului Rovus Handy Heater

2018

Lansarea bestseller-ului: Rovus Arctic Cooler

2019

Promisiuni ca pe viitor vom lansa produse versatile care sa raspunda celor mai multe nevoi ale clientilor nostri.